»Ali bi moral prodajalec vprašati potrošnika, ali mu izroči račun na drug način? Tukaj je luknja in lahko se zgodi, da potrošnik ne bi dobil računa na noben način.«
»Brez računa potrošnik težko dokazuje, kaj je kje kupil in kakšna je bila cena.«
»Ko imajo potrošniki račun, namreč veliko lažje uveljavljajo svoje pravice, kot sta garancija, uveljavljanje stvarne napake in druge.«
»Še vedno bo moral davčni zavezanec izdati račun in bo evidentiran, le izročil se ne bo.«
»Trenutno sistem tega še ne omogoča, saj bi bilo to davčno utajevanje.«
»Računi so pomembni!«
»Ko se registrirate, iz anonimnosti dobite kodo, ki je vaša identifikacija.«
»Še vedno obstaja neki apetit po čim večjem zaslužku, če prideš z bonom.«
»Boni so samo plačilno sredstvo, nič drugega, se pravi, ponudnik dobi denar enako, kot če bi potrošnik plačal na licu mesta, samo da z nekim 15-dnevnim zamikom.«
»Na tak način se znajdemo, tako, da se bolj izplača vzeti paketno ponudbo, vendar je problem pri bonih ta, da paketne ponudbe, kjer je vključena hrana, ne moremo plačati z bonom.«
»Nismo najcenejši in ne najboljši, vendar tudi ne najslabši.«
»Zelo težko je sicer vleči vzporednice s tujino, saj so trgi različni ter tudi ureditve in prakse.«
»Prepričani smo, da enostranska sprememba pogodbenih pogojev ni sprejemljiva.«
»Marsikateri potrošnik ob obvestilu operaterja nekaj mesecev po podpisu pogodbe o vezavi, da se bo cena paketa zvišala za dva evra, na primer, niti ne ukrepa.«
»Prave konkurence pa ni. S tem se ukvarjamo že leta, vendar nam ni uspelo preprečiti teh praks.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju